lördag 4 februari 2012

Närbilder på nya armband & berlocker

Idag blev det fototajm på lite nya smycken som har legat klar en stund men har inte hunnit med att fota, redigera och lägga in i shopen, tar lite tid att fixa och har även ett heltidsjobb så blir oftast på helgerna jag hinner med detta.


Modell Sasha






























Börjar med min favoritmix! Wrap armband i ormskinnsmönstrat läder matt med ett snyggt magnetlås som sitter riktigt hårt så ingen risk man tappar det. Många av mina senaste armband har magnetlås, har alltid varit skeptiskt till dessa, men de jag har fått tag i sitter supert så det har blivit en favorit då de är så enkla att sätta på sig. 


Modell Sasha

Samma som ovan i matt svart och grå.


Modell Emmy Cerise

Äkta ormskinn (Phyton) som har en fjällande yta och även detta armband har ett magnetlås som sitter jättebra. I färgen Cerise/Fuchsia med svarta inslag. Finns i flera färger.


Modell Emone Svart

Armband i läder/mocka med magnetlås i färgen svart, det kommer några fler färger i detta senare.


Berlocker
 

Några nya berlocker har flyttat in i min kollektion, insekterna Gräshoppa och Skalbagge. De flesta använder berlocker på halsband men ett tips är att dekorera din väska eller nyckelknippa med dem. 


Du vet väl att de flesta läderarmband kan du måttbeställa hos Line by Maria, då jag vill att armbanden ska passa alla och att de sitter perfekt på just din handled. Du kan alltid maila mig och du är osäker vilken längd du ska ha. Har skrivit tips på vissa!

Det var några av nyheterna, här kan du hitta fler 





1 kommentar:

  1. Lika läckert som alltid!
    Jag använder ditt halsband ofta, älskar det!
    Länkar lite då och då, när det syns på bild ;)

    Kram/Fina Frun

    SvaraRadera