fredag 10 februari 2012

I badrummet hos mig!






























Hur läcker är inte denna badrumsränna?! tyvärr är inte bilden från mitt badrum (I wish) men ett tips om du ska renovera. 
Duschrännan WaterLine i design NEW YORK kan du hitta hos Blucher det går även att få sin egen text i gallret.  Finns även som brunn.































Mina favoriter i duschen, helt underbara body wash och body scrub från Dermalogica, klarar mig knappt utan dem! 
Igår fick jag VS supermjuka och snygga morgonrock i en färg som passar mig så bra av min vän i LA. Love it XOXO!! 
































Gillar att testa nya krämer så nu i veckan inhandlades lite nytt från märket Caviar of Switzerland som består av en ögonkräm, reparerande serum och ansiktskräm finns att köpa här och mina snygga tvättmedelsförvaring från House doctor.










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar