lördag 17 mars 2012

Tävling om snyggingen Peyton :)


T Ä V L I N G

Var med och tävla om nykomlingen i familjen, läderarmbandet PEYTON

Det enda du behöver göra för att vara med och tävla är följande:


1.  Lämna en kommentar hur många färger Peyton finns i & vilken färg som du önskar se på just din handled.
2. Gilla oss på facebook HÄR och dela tävlingen med dina vänner.



Så enkelt var det, nu är det bara att luta sig tillbaka och rulla tummarna tills fredagen den 23:e mars då tävlingen avslutas. Lycka till!


Vinnaren presenteras på facebook!










Så två kombon jag har satt ihop så du kan se hur man kan mixa med våra övriga armband.









12 kommentarer:

  1. HejHej !

    Jag vill absolut vara med om att tävla om ett underbart läckert armband vid namn Peyton ! Riktigt snygga .. =)
    Såg en massa fina färger på Webbshopen :)
    Blev riktigt förtjust i "Armband Peyton Limegrön".
    http://www.linebymaria.se/sok-smycken-efter-modell/peyton/armband-peyton-limegron-1.html?XBLG15969=69b2a0ed1106dd7e7fac5d66a810c2b6
    Riktigt färgglad och vill absolut se den på min handled!
    Den skulle passa perfekt till mina nya våriga & färgglada kläder !

    Hittade svaret på Webbshopen =)
    Svar: Det finns 17 färger i Armbanden Peyton.
    Jag gillade ju "Limegrön" bäst !

    Jag gillar redan "Line by Maria"! ♥
    En underbar sida med massa underbara smycken & jag älskar ju smycken förståss !
    ÖVERLYCKLIG är känslan jag kommer få om jag vinner !!
    Har ju inte många smycken i skrinet och skulle vilja ha mer så kan jag variera lite till vardagen :)

    SvaraRadera
  2. Jag får det till 15 färger och jag skulle helst vilja ha det svarta (eller om det finns ett mörkblått - kan inte riktigt urskilja nyanserna).

    Hälsningar
    Anne

    SvaraRadera
  3. Jag vill också vara med :-D
    Svaret är att det finns 17 färger av armbandet. Jag gillar turkosgrön bäst!
    Jag gillar redan er sida men jag har gillat och delat inlägget!

    Kram på er
    /Bondmoran
    www.bondmoran.nu

    SvaraRadera
  4. Åh så läckert armband :D
    Ville bara dela med mig av senaste publicerade inlägg, för att visa min uppskattning:
    http://finafrun.se/2012/march/swirl-1.html

    Kram/Fina Frun

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack supergulliga du och det halsbandet är som gjort för dig fina frun, perfect on you!!

      Kram/Maria

      Radera
  5. Hej!
    Jag är gärna med och slåss om Peyton!!
    Peyton finns i 17 färger.
    Gillar på fb redan,delar tävlingen där.
    Kan ju inte hjälpa det,men det är klassikern svart som jag gillar bäst!

    Camilla kubbov30@gavlenet.se

    SvaraRadera
  6. Hej!
    Peyton armband, så snyggt det är, jag skulle bli så lycklig när,
    jag det på armen bär.....
    Vill självklart vara med och tävla om detta fina.
    Räknade till 17 olika färger, alla mycket fina, men
    det i orange fick mitt hjärta att klappa lite extra.
    Gillar och delar (Marie L-m)
    Hoppas på god tur!
    Ha det så gott önskar Marie

    SvaraRadera
  7. Hej,det finns 17 färger,jag hade gärna velat ha det ljusblå....... Hoppas på tur.Kram

    SvaraRadera
  8. Hej! det finns i 17 färger och jag vill helst ha pärlemovit färg om jag vinner. Jag gillar och har gillat på FB:)! lutar mig nu tillbaka och hoppas!

    SvaraRadera
  9. Helena Lindgren18 mars 2012 kl. 19:06

    Hej jag vill jätte gärna vara med i denna utlottning

    Jag fick det till 17 färger. Hoppas jag har rätt.

    Jag gillar på facebook under namnet Helena Lindgren

    Delat tävlingen på facebook

    Jag vill ha armbandet i rosa om jag lyckas kamma hem denna härliga vinst :).

    Kram

    Jagalskarsarah@hotmail.com

    SvaraRadera
  10. Jag är gärna med.
    redan gillat er på fb med namn Lili Ying,och delat tävlingen där.
    svar:det finns 17 färger.
    skulle jag välja Armband Peyton Cerise.
    Hoppas.
    mail:he-jasmine@163.com

    SvaraRadera
  11. Älskar mitt nya Peyton armband! :D

    Vad skoj att du har en blogg med! Har jag helt missat! Bloglovin direkt där! ;)

    Krams!

    SvaraRadera